ورود | ثبت نام
تجهیزات شبکه-networkparts-برترین-مرورگرهای-اندروید-2022-Main Banner

برترین مرورگرهای اندروید در سال 2022

لینک کوتاه مطلب:
https://networkparts.ir/?p=12278

سرفصل مطالبی که در این مقاله خواهید خواند

برترین مرورگرهای اندروید در سال 2022

لیست برترین اپلیکیشن های اندروید در سال 2022 که توسط PC Magazine هر ساله تهیه می گردد، امسال شامل 103 برنامه در 13 دسته بندی کلیدی می باشد که ما در مقاله ها جداگانه هر دسته بندی را به شما معرفی می کنیم

تجهیزات-شبکه-PCMag انتخاب-networkparts

Brave Privacy Browser

مرورگر Brave Privacy ویژگی های بسیاری را ارئه می دهد و ادعا می کند که از امنیت و حریم خصوصی شما در وب محافظت می نماید. برای نمونه شامل یک بلاک کننده درونی برای تبلیغات ، پاپ آپ ها و اسکریپت های ناخواسته است تا شما را از این جهت آسوده کند. این مرورگر حتی در همه جا از پرئکل HTTPS استفاده نموده تا به شما اطمینان دهد که ارتباطات شما در سایت ها امن می باشد. سبک بودن، مینیمال بودن و طراحی خوب از دیگر نقاط مثبت آن می باشند.

تجهیزات شبکه-networkparts-برترین-مرورگرهای-اندروید-2022-brave

DuckDuckGo

DuckDuckGo دیگر مرورگری است که بر پایه کرومیوم طراحی شده تا ارتباطات آنلاین شما را امن نگاه دارد این مرورگر در حالت پیش فرض بر روی بیشتر حد رمزگذاری قرارداشته و به شما اجازه می دهد هر زمان که از سایتی بازدید می کنید تنها با یک کلیک تمامی تاریخچه خود را پاک نمایید. اگر شما از ردیاب هایی که با هدف تبلیغات شما را دنبال می کنند خسته شده اید و می خواهید با کمی آزادی بیشتر در اینترنت به گشت و گذار بپردازید، این مرورگر را دانلود کنید.

تجهیزات شبکه-networkparts-برترین-مرورگرهای-اندروید-2022-DuckDuckGo

Mozilla Firefox

مرورگر فایرفاکس یکی از معروفترین مرورگرها در این لیست می باشد که سرعت و سادگی طراحی آن باعث لذت کاربران می شود. موزیلا همیشه به این نکته اشاره دارد که داده های کاربران را جمع آوری نکرده و خوشحالیم که میبینیم این مرورگر با انبوهی از تنظیمات کامل امنیتی ارائه شده که شامل محافظت از اطلاعات کاربر در برابر تبلیغات می باشد و دارای حالت مرور خصوصی اینترنت می باشد.

همانند نسخه دسکتاپ، فایرفاکس برای موبایل مجموعه ای قدرتمند از افزونه ها ، مدیریت عالی تب ها و صفحه شروع داینامیک را که شامل Bookmark ها و آخرین سرخط اخبار است ارئه نموده و شما می توانید تنظیمات ، تاریخچه و تب های مرورگر خود را با نسخه دسکتاپ همسان سازی نمایید.

تجهیزات شبکه-networkparts-برترین-مرورگرهای-اندروید-2022-firefox

Microsoft Edge

مایکروسافت Edge به شما اجازه می دهد تا به راحتی صفحات وب ، Bookmark ها و تاریخچه جستجوی خود را بین دستگاه های اندروید و دسکتاپ همسان نمایید. برترین ویژگی های مرورگر موبایل که شامل شکل خواندن مطالب ، اخبار امتیاز بندی شده و بلاک کننده محتوا می باشد در این مرورگر ارائه شده و شما می توانید با استفاده از موتور جستجوی Bing بصورت صوتی یا از طریق تصاویر به جستجو بپردازید.

هر دو قالب روشن و تیره مایکروسافت Edge طراحی ظریفی داشته و مرور کردن وب را برای شما آسان می کنند.

تجهیزات شبکه-networkparts-برترین-مرورگرهای-اندروید-2022-microsoft-edge

Tor Browser

از حریم خصوصی مستحکم خود لذت ببرید ! پروژه تور که براساس قاعده “دسترسی امن کاربران به اطلاعات سانسور نشده ” شکل گرفته است الان یک اپلیکیشن رسمی با ظاهری مدرن دارد. ممکن است که این مرورگر نسبت به دیگر مرورگرها کمی کندتر باشد که آن هم بدلیل پردازش پیچیده ای است که در پس زمینه اپلیکیشن صورت می گیرد، ولی تنیجه کار برای کسانی که به امنیت و حریم خصوصی بها می دهند پذیرفتنی و دلچسب است.

تجهیزات شبکه-networkparts-برترین-مرورگرهای-اندروید-2022-tor

جستجو در مقالات و ویدیوها

آخرین مقالات آموزشی

آخرین ویدیوهای آموزشی

نویسنده مطلب:
اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید